domingo, 28 de octubre de 2012

Nou començament 

 Després d'haver fet un descans durant l'estiu, he decidit reprendre el blog seguint la mateixa temàtica, però amb més aprofundiment. 

 Fa uns tres mesos vaig començar aquest projecte orientat al racisme, però molt per sobre. Com es pot veure a les publicacions anteriors, vaig fer una generalització d'aquest problema social: definició, algun tipus, estadístiques importants... Així, ara hauria de dirigir el meu treball cap a una direcció concreta, i donada la importància d'aquesta investigació, m'agradaria triar el camí correcte. 

 Ara per ara, estic en una situació de dubte, ja que és un tema molt ampli i es pot enfocar de moltes maneres, però gràcies als meus companys i professor estic aconseguint trobar el focus de la meva recerca. Com he dit abans, aquesta hauria d'encaminar-se a un espai de temps i físic més reduït. És a dir, destinada a un poble, comarca o, fins i tot, l'institut. L'ubicaria al present, perquè podem accedir a gairebé tot amb els mitjans de comunicació.

 Un tema molt actual, com tots sabem, és la crisi econòmica, que vulguem o no, afecta a tots els nostres aspectes de la nostra vida. Per tant, una pregunta interessant seria: 'Afecta l'estat econòmic que estem patint al racisme?'. Moltes possibles respostes i moltes opinions, però només una realitat. 

 Dit això, continuaré pensant per arribar a acabar de definir el meu projecte com més aviat millor, per començar la meva investigació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario